Všeobecné obchodní podmínky
prodeje dárkových poukazů
společnosti KAMASlim & Young Clinic s.r.o.
Účinné od: 24. 10. 2025
I. Identifikace prodávajícího
Úplné zápisy ve veřejném rejstříku jsou dostupné na justice.cz.
II. Vymezení pojmů
Dárkový poukaz / poukaz / voucher: elektronicky (PDF/kód) nebo fyzicky vydaný poukaz opravňující jeho držitele k čerpání služeb Prodávajícího v uvedené hodnotě nebo rozsahu.
Kupující / Objednatel: osoba, která poukaz zakoupí (může být odlišná od Držitele).
Držitel: osoba, která poukazem čerpá služby.
Služby: služby uvedené na webu Prodávajícího (zejména kosmetické, regenerační, masérské a příbuzné služby).
III. Objednání a uzavření smlouvy
- Poukaz lze objednat online na shop.panskysalonek.cz nebo na základě individuální objednávky.
- Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím a zaplacením ceny.
- Prodávající může odmítnout/zrušit objednávku zejména při zjevné chybě v ceně, neúplných nebo rozporných údajích, podezření na zneužití či neuhrazení ceny v lhůtě.
IV. Cena a platební podmínky
- Ceny jsou konečné vč. DPH a jsou uvedeny u jednotlivých poukazů/služeb.
- Způsoby platby: bezhotovostně platební kartou nebo jinou metodou dostupnou v pokladně e-shopu (platební brána), případně bankovním převodem dle pokynů v potvrzení objednávky.
- Poukaz je vydán až po připsání platby.
V. Dodání poukazu
- Elektronický poukaz je doručen na e-mail Kupujícího v podobě PDF/kódu; fyzický poukaz lze předat dle dohody.
- Standardní lhůta doručení elektronického poukazu je bez zbytečného odkladu po úhradě; u fyzických poukazů dle zvolené dopravy.
- Kupující je povinen bezodkladně zkontrolovat správnost údajů (částka/balíček, platnost). Nesrovnalosti oznámí ihned na info@panskysalonek.cz.
VI. Platnost, čerpání a převeditelnost
- Poukaz je platný, je-li zcela uhrazen a obsahuje identifikátor (kód), datum vystavení, předmět čerpání a datum konce platnosti.
- Hodnotový poukaz lze čerpat opakovaně do vyčerpání hodnoty; čerpání se eviduje v systému Prodávajícího.
- Balíčkový poukaz (na konkrétní službu/soubor služeb) se čerpá jednorázově, není-li ujednáno jinak.
- Poukaz je přenosný; Držitel odpovídá za ochranu kódu proti zneužití.
- Nevyčerpaná hodnota po uplynutí platnosti propadá bez náhrady. Za poukaz nelze požadovat hotovostní plnění.
- V případě ztráty/poškození může Prodávající na žádost a po ověření platby vystavit duplikát (původní kód bude zneplatněn).
VII. Rezervace a storno
- Termíny se rezervují výhradně online prostřednictvím rezervačního systému uvedeného na webu Prodávajícího. Při rezervaci je Držitel povinen uvést kód poukazu do poznámky/určeného pole.
- Zrušení / změna termínu: nejpozději 48 hodin před začátkem. Pozdější storno nebo nedostavení se může být považováno za vyčerpání poukazu v plné výši.
- Změnu termínu lze provést nejvýše 2×; současně může být k jednomu poukazu vedena max. 1 budoucí rezervace.
- Mimořádné důvody (úmrtí v rodině, hospitalizace, živelní událost apod.) — na základě písemného doložení do 7 dnů může Prodávající umožnit bezplatné přeobjednání.
- Nebude-li v době platnosti možné termín poskytnout z kapacitních důvodů Prodávajícího, ačkoliv byla rezervace nejméně 15 dnů před koncem platnosti, umožní Prodávající čerpání v nejbližším volném termínu i po expiraci.
VIII. Prodloužení platnosti a obnova propadlého poukazu
- Platnost poukazu lze na žádost Kupujícího/Držitele a se souhlasem Prodávajícího prodloužit za poplatek 300 Kč / každý započatý měsíc.
- Obnova propadlého poukazu: do 90 dnů od data expirace může Prodávající individuálně povolit jednorázovou obnovu za poplatek 500 Kč; po připsání poplatku je nutno vyčerpat do 60 dnů. Na obnovu není právní nárok.
IX. Zdravotní způsobilost a kontraindikace
- Čerpání služeb předpokládá zdravotní způsobilost Držitele a respektování kontraindikací uvedených v popisu služeb a na místě ošetření.
- Zjistí-li se při nástupu k službě relevantní kontraindikace (např. akutní záněty, otevřené rány, čerstvé estetické zákroky bez souhlasu lékaře, fotocitlivé léky, apod.), může být služba odmítnuta/ukončena; poukaz je v takovém případě považován za vyčerpaný.
X. Právo spotřebitele na odstoupení (nákup na dálku)
- Je-li Kupující spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení elektronického poukazu / převzetí fyzického poukazu bez udání důvodu, pokud poukaz nebyl uplatněn (ani částečně).
- Pro uplatnění práva zašli oznámení o odstoupení na info@panskysalonek.cz; pro usnadnění lze použít vzorový formulář níže.
- Výjimka: pokud na výslovnou žádost spotřebitele začne Prodávající poskytovat službu před uplynutím 14 dnů a službu zcela poskytne, právo na odstoupení zaniká. Při částečném plnění může Prodávající požadovat poměrnou úhradu.
- Peněžní prostředky Prodávající vrátí stejným způsobem, jakým byly přijaty, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení; Prodávající může vrácení zadržet do obdržení dokladu, že poukaz nebyl uplatněn.
XI. Reklamace (kvalita a vadné plnění)
- Vady poskytované služby uplatní Držitel bez zbytečného odkladu; Prodávající posoudí a vyřídí reklamaci podle povahy služby (opravné plnění, přiměřená sleva, jiné řešení).
- Postup reklamace je zveřejněn na webu Prodávajícího v sekci Reklamační řád; spotřebitel může reklamaci uplatnit e-mailem nebo písemně na adrese sídla.
XII. Mimosoudní řešení sporů, dozor
- Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu vyplývajícího ze smlouvy u České obchodní inspekce (ČOI), www.coi.cz.
- Platforma ODR EU byla k 20. 7. 2025 zrušena; uvádět odkaz již není povinné.
- Dohled nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává ČOI.
XIII. Ochrana osobních údajů
Zásady zpracování osobních údajů (GDPR) jsou dostupné na webu Prodávajícího v sekci Ochrana osobních údajů; obsahují informace o účelech, právních titulech, dobách uchování a právech subjektů údajů.
XIV. Závěrečná ustanovení
- Tyto podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy o koupi dárkového poukazu a jsou veřejně dostupné na webu Prodávajícího.
- Prodávající je oprávněn VOP měnit; účinné znění je vždy zveřejněno na webu. Na již uzavřené smlouvy se použije znění účinné v době uzavření.
- Právní vztahy se řídí právem České republiky.